🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

فی الرباعیات در فنای عاشق : ای پاکی تو منزه از هر پاکی

(ثبت: 186780)

ای پاکی تو منزه از هر پاکی

قدوسی تو مقدس از ادراکی

در راه تو صد هزار عالم گردی

در کوی تو صدهزار آدم خاکی

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا