🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آزار

(ثبت: 256895) اسفند 13, 1401 

 

مده آزار صَنَم چشم به در دوخته را
بیا آرام کُن این قلب پدر سوخته را

ریختم اشک نگه در شب هجران و ندید
دلبر سنگدل این شمع شب فروخته را

محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 13, 1401

    مده آزار صَنَم چشم به در دوخته را
    ای گل آرام کُن این قلب پدر سوخته را

    سلام جناب شبگرد عزیز

    اگر روی این اثر کار شعر زیبایی خواهد شد

    در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌱

    محمد رضا شرعی
    شبگرد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا