🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امروز اگر هموطنم آب ندارد

(ثبت: 250919) شهریور 18, 1401 
امروز اگر هموطنم آب ندارد

 

شب می شود و چشم تَرَم خواب ندارد
دیگر شب من جلوه ی مهتاب ندارد

در گوش همه ناله ی جغد است و شغالان
ویرانه شده این دِه و ارباب ندارد

بدبختی و بیچارگی خاک وطن چیست ؟
وقتی که رئیس جمهور کذاب ندارد !!!

قحطی رِجال است در این خاک سیه رو
انگار که این گوهر نایاب ندارد

ولله که ما را غم فردای وطن نیست
امروز اگر هم وطنم آب ندارد

شبگرد ببند لب که ندوزند لبت را
هر چند دلت زین همه غم تاب ندارد

 

تقدیم به تمامی هم وطنان تشنه لبم در خوزستان ، همدان و …
محمد رضا شرعی
شبگرد
تیر ماه 1400

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    شهریور 18, 1401

    سلام وطن رو به قله هاست
    اگر نسبتی داده شده است امید که تصحیح فرمایید

  2. طارق خراسانی

    شهریور 18, 1401

    سلام شاعر

    آزاد عزیزم زیبا نوشته اند
    وطن رو به قله هاست

    اندکی صبر، سحر در راه است

    در پناه خدا….. 🌿👏👏👏👏👏👏🌹🌿

    • سیاوش آزاد

      شهریور 18, 1401

      سلام و عرض ادب و تشکر از الطاف استاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا