🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران عشق

(ثبت: 1254) فروردین 29, 1395 

((سه گانی))

.

1-باران عشق

هرشب…
از آسمان قلبم…
ستــــــاره می بارد…
با نسیمی از  آرامش…
……چتــــــــرت را ببند ….
که لبـــــریز شوی از عشق….

ماجد
**********
2-آواز عشق

وقتی که…
باران در دشتهای تشنه ،
دوباره زمزمه کند…
آواز عشق را ،
قلب ها سبز می‌شوند
و لبخند …
در مهمانی لب ها….
ترانه خوان !

ماجد
**********
3-سبد عشق

زندگی..
شبنم صبح است …
درون سبد عشق…
به روی گل سرخی زیبا

ماجد