🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 18 
  1. سلام و درود بر شما

    سروده ی زیبا یی را رقم زده اید

    قلمتان نویسا در پناه حق

  2. سمانه جان
    خوش درخشيدي
    خانم خوش ذوق قريحه

  3. سوگندصفا

    آبان 17, 1394

    سلام و صد سلاااام..

    خیلی زیبااااااااااااااااا بود…خیلی……….

    ینی عاااااااااااااالی..

    خوش فرم بود..موفق باشی..در رپناه حق

  4. کوتاه وبا  صفا وسپید سفید. انشاالله دندونهات سفید وبرفی وموهات سیاه وسرت همیشه سبز ولبت سرخ وخندان وقلبت سرشار از عشق یزدان. راستی با این توصیفی که فرمودید که موهاتون سفید شده پس کسی که به این درخت تکیه داده نوه تون هستش. خدا حفظشون کنه هم نوه وهم مادر بزرگ رو.  یا علی

    • سمانه تیموریان

      آبان 18, 1394

      سلام و عرض ادب

      ممنونم. لطف کردین تشریف آوردین

      می آموزم از محضرتون

      دیر نمیشه . نوبت نوه دار شدن ما هم میشه 

  5. نگار حسن زاده

    آبان 18, 1394

    سلام سمانه بانوی عزیز آسمان مهربانم

    به قول بزرگان سپید رو سپیدی بود

    موفق باشی

  6. علی اکبر سلطانی

    آبان 18, 1394

    سلام و عرض ارادت ..

    با اجازه دوباره مینگارم ..

    واقعن دوست داشتم ..

    رفتنت …
    چیزی
    شبیه برف است
    همه جا را
    سپید کرده است
    اول موهایم
    حالا
    شعرهایم …

    تک بیت به مدد شعرتان :

    ردپایت شد فرو در برفهای رفتنت

    بعد موهایم، سپید ی رنگ  اشعارم شده!

    موفق باشین و خوشبخت ..

    یا علی مدد..

    "همین"

  7. آبان 18, 1394

    درودتان . کوتاه فاخر و بیادماندنی . مرحباً بِکِ

    • سمانه تیموریان

      آبان 18, 1394

      سلام استاد عزیزم

      ممنونم می آموزم از محضرتون 

  8. اله یار خادمیان

    آبان 20, 1394

     مر حبا  کوتاه و پر بار  زنده باشی

  9. معصومه عبدالهی

    آبان 23, 1394

    سلام سمانه جان

    زیبا بود و دوست داشتنی

    دستمریزاد

  10. ستاره سهیل

    آبان 24, 1401

    زیبا وروان .آفرین .

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا