🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به مناسبت تولدم

(ثبت: 2437) شهریور 21, 1395 
به مناسبت تولدم

هوالمحبوب

ما سبز شدیم زیر این چرخ کبود 

دلدادۀ هم شدیم بی گفت و شنود

روزی که خدا مرا برای تو سرود 

بیست و سۀ شهریور پنجاه و دو بود

نسیم محمدجانی

ــــــــــــــــــــ

پ.ن:

سردر آوردیم 

از دنیا

با چشمی گریان ؛

ای کاش 

وقت رفتن

بال دربیاوریم!

نسیم محمدجانی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

«عید سعید قربان بر شما دوستان ادیب و فرهیخته مبارک»

عید است غبار سر راه تو توان شد 

قربانی قربان نگاه تو توان شد 

(بیدل دهلوی)