🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیا تا بتکانیم دل را

(ثبت: 258827) اردیبهشت 5, 1402 

 

نوبهار است
و سر سبزی باغ
می دهد مژده به هر دشت و چمن

موقع شور و نشاط
بیا تا دل را
بتکانیم از این غصه و غم

و سر یار بگیریم در آغوش و شبی
بزنیم بوسه بر آن تا به سحر

و سحرگاه سر از بالش گل
نیک بردار و بگو غنچه دهن
خرم آن روز که باشد یارم
در بَرَم تا سحر و صبحی دگر

 

محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

 

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 5, 1402

    خرم آن روز که باشد یارم
    در بَرَم تا سحر و صبحی دگر

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • محمد رضا شرعی ( شبگرد )

      اردیبهشت 13, 1402

      استاد ارجمند
      ادیب فرهیخته
      نگاه پرمهرتان بر دست نوشته هایم قدردانم
      سپاس

  2. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 5, 1402

    سلام و درود
    نوبهاری باشید

  3. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 5, 1402

    جناب شرعی ارجمند
    درود بر شمابسیار زیبا و شورانگیز سروده اید
    ❤️❤️❤️🙏💐🍃

  4. غلامحسین جمعی

    اردیبهشت 7, 1402

    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته و بزرگوارم جناب شرعی دست مریزاد گرامی زیبا و دوست داشتنی چون بهار و شاعرش
    🙏🙏🙏🙏🙏

    • محمد رضا شرعی ( شبگرد )

      اردیبهشت 13, 1402

      استاد فرهیخته
      ادیب فرزانه
      خدا را شاکرم که مورد پسند طبع ظریف پسندتان واقع شد.
      سپاس

  5. سیمین حیدریان

    اردیبهشت 11, 1402

    سلام و درودها شاعر گرانقدر
    دلتان به طراوت بهار باد👏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا