🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تضاد

(ثبت: 253383) آذر 5, 1401 
تضاد

 

خسته از تضاد بی معنی
خسته از تناقض مَحضَم

همه مثل هم شدیم امروز
دیگه اثباتتان شده فَرضَم

تو محبت می کنی به من ، می گی
یه روزی تموم می شه قَرضَم

همه چی با عدد حساب می شه
حتی عشق و مِهرِ بی غَرَضَم

من بدهکار محبتت هستم
گوش بده تموم نشد عَرضَم …

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
دی ماه 97

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. زهرا آهن

    آذر 5, 1401

    درود بر شما جناب شبگرد گرامی

    نسبت به آثار قبلی که از شما دیده بودم متفاوت بود و در نوع خودش جالب

    شاد و پیروز باشید🌸🌺

    • سلام و درود بر ماه بانوی سرزمینم
      خوشحالم که مورد پسند طبع ظریف پسندتان واقع شده است
      سپاس از لطف شما

  2. فاضله هاشمی

    آذر 5, 1401

    بسیار زیبا سرودید 👌👌👌👌🌺🌺🌺🌺👌👌👌👌👌👌

  3. جواد مهدی پور

    آذر 5, 1401

    درود بر شما جناب شرعی عزیز

    زیبا سرودید

    لذت بردم

    زنده باشید به مهر

    💐🙏👏👏👏🌷

    • استاد بزرگوار
      ادیب فرزانه
      بسیار خوشحالم که مورد پسندتان قرار گرفته
      سپاس از لطف شما

  4. طارق خراسانی

    آذر 5, 1401

    من بدهکار محبتت هستم
    گوش بده تموم نشد عَرضَم

    سلام و درود

    بسیار عالی

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

    • استاد بزرگوارم
      ادیب فرزانه
      سپاس بی کران از این همه لطفی که به من دارید
      سایه ی مهرتان بی زوال

  5. مهرداد مانا

    آذر 5, 1401

    دقیقا نمی دونم چی بگم
    اگه به وزن و قافیه علاقه دارید پیوی تلگرام بنده تشریف بیارید یه جزوه هست مطمئنم مفید خواهد بود .

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا