🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جز ما

(ثبت: 258346) فروردین 23, 1402 

 

شامی دگر گذشت
نیامد ، غمم فزود
اشکم ز دیده ریخت
گر آید دگر چه سود

بس تازیانه زد
باد چهره ی مرا
جانی نمانده است
در این چهره ی کبود

سر می کشد سحر
از پشت پنجره
جان می دهم چو شمع
بی اشک و آه و دود

در کوچه باغ یاد
همی پرسه می زدم
با خاطرات خوش
که در ذهن مانده بود

با وعده های وصل
پشت حصار باغ
زیر درخت بید
یا در کنار رود

یادش بخیر باد
آن لحظه های شاد
بودیم کنار هم
جر ما کسی نبود

 

محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    فروردین 23, 1402

    درود

    شهادت مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام تسلیت باد🖤

  2. نسرین حسینی

    فروردین 23, 1402

    یادش بخیر باد
    آن لحظه های شاد
    بودیم کنار هم
    جر ما کسی نبود
    درودها برشما جناب شبگرد عزیز
    قلمتون مانا 🍃🌺🍃💚💚

    • محمد رضا شرعی ( شبگرد )

      فروردین 27, 1402

      ماه بانوی سرزمینم
      شاعر گرانقدر
      سپاس از بذل محبت شما
      مهرتان ماندگار

  3. مجید قلیچ خانی

    فروردین 23, 1402

    درود
    اشکم ز دیده ریخت
    گر آید دگر چه سود؟!
    نفست گرم و ارادت همچنان باقیست

    • محمد رضا شرعی ( شبگرد )

      فروردین 27, 1402

      دوست نازنین
      شاعر ارجمند
      خوشحالم که مورد پسند طبع ظریف پسندتان واقع شده .
      سپاس از بذل محبت شما
      مهرتان ماندگار

  4. فروردین 25, 1402

    .

    شکوفه‌ها هر بهار
    به درخت بازمی‌گردند
    گل‌های آبی کوچک
    به باغچه‌

    پروانه‌
    در رنگ‌های گل
    زیبایی‌اش را
    کشف می‌کند
    و خوشه‌ها
    در لطافت نامرئی هوا
    شراب را

    اگر درختی بودم
    باغچه‌‌ای
    یا لطافت نامرئی هوا
    شاید تو نیز بازمی‌گشتی
    در یک بهار
    در یک بهار

    صدیق.
    .

  5. غلامحسین جمعی

    فروردین 25, 1402

    یادش بخیر باد
    آن لحظه های شاد
    بودیم کنار هم
    جر ما کسی نبود
    درود و سپاس بزرگوار
    دستمریزاد عزیز واقعا یادش بخیر باد
    🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️🙏🙏🙏

    • محمد رضا شرعی ( شبگرد )

      فروردین 27, 1402

      استاد ارجمندم
      ادیب فرهیخته
      خدا را شاکرم که این قطعه مورد پسند طبع ظریف پسندتان واقع شده .
      از بذل محبت های بی حد و نهایت شما سپاسگزارم
      سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا