🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حال نزار

(ثبت: 265286) آبان 13, 1402 
حال نزار

گویی دستی از غیب
گل سرخ نام مرا ، از لب های تو چیده است
وگرنه باد
اینهمه شرمسار نامه های بی نشان من نمی شد.

از حال نزار نی لبک چه بگویم؟
تو که خود با مویه های مولوی وُ
قیل و قال قونیه قد کشیدی
تکلیفم با تو روشن است
ملال من از مردمانی ست که نمی دانند
اگر از قندیل ستاره به دامان خاک چکیدم،
تنها برای تعبیر رویای زنی بود
که لبانش از هجای نام من سرخ می شد ….

 

کرمانشاه 11 تیرماه 96

 

 

 

نظرها 13 
  1. معین حجت

    آبان 13, 1402

    درود و دستمریزاد مانای گرامی …
    👏👏👏👏👏💐💐💐💐

  2. رضا محمدصالحی

    آبان 13, 1402

    عالی

    درود بر شما🌹🌹🌹

  3. علی معصومی

    آبان 13, 1402

    سلام مانی عزیز
    عالی
    🌿🌹🌿🌹👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

  4. برهان جاوید

    آبان 14, 1402

    درود مانا جان
    مثل همیشه زیباست و لبریز از شاعرانگی
    همواره سلامت و پیروز باشید و بر مدار خوشبختی
    🌺🌺🌺👏👏👏

    • مهرداد مانا

      آبان 14, 1402

      درود برهان جان
      این سایت و البته دیگر سایتها همگی حال احتضار گرفتند . خیلی تلاش کردم که جلوگیری کنم اما نشد . مساله ی اصلی هم برادران عرزشی هستند که هرجا چتر بگسترانند ، آنجا را پر از ریا می کنند و همین راه را بر گفتگوهای ادبی و اجتماعی می بندد .

  5. طلعت خیاط پیشه

    آبان 14, 1402

    احسنت بر شما
    بسیار زیبا سروده اید
    🙏🌺🌸💐👏🌸💐🌿🍃

  6. غلامحسین حمعی

    آبان 15, 1402

    درود و سپاس و باز هم سپاس برمانا و کارهای زیبایش خیلی هم جوش نزنید اجازه دهید برادران ارزشی و یا به قول خودتان عرزشی هم خودشان را به نمایش بگذارند و در اینجا هم حضور داشته باشند فکر کنم حضورشان در سایت بهتر از خیابان و مترو و منزل داریوش مهرجویی باشد🙏🙏🙏🙏❤️❤️❤️🍃🙏🙏🙏

    • مهرداد مانا

      آبان 15, 1402

      کاملا حق با شماست ، اینجا حداقل با شمشیر شعر می توان کاری کرد
      و آنجا ما بی چماقیم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا