🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رنجش

(ثبت: 259463) اردیبهشت 20, 1402 

دیشب از شعر من دلشده رنجیده زنم
اَخم او نیش شده رفته به جان و بدنم

گفتمش راحت جان از چه پریشان شده ای
بِگُشا لعل و بگو طوطی شکر شکنم

من چه کردم که مکدر شده است خاطر تو
از چه دلگیر شده یار ز شعر و سخنم

گفت : گفتی که مرا دلبرک و یاری نیست
بُردی از یاد مرا خاک به روی کفنم

گفتمش دست نگهدار صنما محض خدا
من نفهمیدم اگر گفته همین را دهنم

بخدا یار زنم ، دلبر و دلدار زنم
دل شبگرد تو را کِی بَرَد از یاد زنم

 

*بعد از خواندن شعر قاف نشین همسرم کمی مکدر (به شوخی ) شد که برای پوزش این غزل را تقدیمش کردم( به طنز )
محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 20, 1402

    بهترین کار را انجام داده اید درود بر شما
    جناب شرعی از شعر زیبایتان لذت بردم.مبارک همسرتان باشد
    🙏❤️🙏❤️🙏❤️💐🌿🍃

    • محمد رضا شرعی ( شبگرد )

      اردیبهشت 20, 1402

      ماه بانوی سرزمینم
      استاد ارجمندم
      سپاس از بذل محبت شما
      شاگرد مکتب شما هستم و درس عشق می آموزم
      سپاس

  2. معین حجت

    اردیبهشت 20, 1402

    درود …
    الهی که سالیان سال ، در سلامتی کامل و در کمال خوشبختی در کنار همسر گرامیتان و سایر افراد خانواده زندگی خوش و خرمی داشته باشید …👏👏💐💐💐

    • محمد رضا شرعی ( شبگرد )

      اردیبهشت 20, 1402

      استاد ارجمند
      ادیب فرزانه
      سپاس از دعای پر از مهرتان
      امیدوارم سایه ی شما همواره بر سر من و ادبیات این آب و خاک باشد
      مهرتان ماندگار

  3. کیان نوبهار

    اردیبهشت 20, 1402

    به به خیلی زیباست👏👏👏🌹

  4. طارق خراسانی

    اردیبهشت 20, 1402

    سلام جناب شبگرد

    خیلی لذت بردم و الحق زیباست

    عاشقی کن که آنچه می ماند
    خاطراتی ست عاشقی کردی

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • محمد رضا شرعی ( شبگرد )

      اردیبهشت 20, 1402

      پدر بزرگوارم
      ادیب فرزانه
      سلام و درود
      خوشحالم که توانستم لبخندی بر لب هایتان بنشانم
      درس عشق پس می دهم در مکتب شما
      سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا