🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رنگ سرخ

(ثبت: 236183) بهمن 21, 1399 
رنگ سرخ

 

چه فرقی می‌کند
لبانِ تو چه رنگی باشد
وقتی زیبایی‌ات
سرتر از سیب سرخ است…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 21, 1399

    سلام و درود بر شاعر زیبانویس و زیبا اندیش
    بسیارزیباست درودتان باد
    🌼🌼🍁🌸

    • محمدرضا نعمت پور

      بهمن 22, 1399

      درود بر شما
      خداروشاکرم بابت نگاه شمابزرگوار
      ممنونم ازمهرتان
      در پناه حق

  2. حسین شیرکوند

    بهمن 21, 1399

    🌺💐🌺💐🌺💐🌺

  3. مینا یارعلی زاده

    بهمن 21, 1399

    لطیف و دلنشین🌹🌹🌹

    • محمدرضا نعمت پور

      بهمن 22, 1399

      درود بر شما
      سپاس از لطف سرشار و حسن نگاهتان
      در پناه حق

  4. علی معصومی

    بهمن 22, 1399

    🌿🌹👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا