🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سینه ی یار

(ثبت: 251507) شهریور 31, 1401 

 

دست بر زُلف بِبُرد و سَرِگیسو آشُفت
زیر لب زمزمه ای کرد و گمانم این گُفت :

خُرَم آن چَشم که بیند سَر زلفین نگار
سَرخوش آن یار که بر سینه ی دلدارش خُفت

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
دی ماه 1399

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 31, 1401

    درود بر شما
    🌷🌷🌷🌷🌿

  2. سلام و درود و خدا قوت

  3. درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌺

  4. صفا یغمایی

    مهر 3, 1401

    درودبرشماجناب شبگرد
    زیبابود
    احسنتم
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا