🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب‌چراغ

(ثبت: 244462) بهمن 2, 1400 

 

پرندۀ بی‌تابِ آرزو
پَر، باز می‌کند
بر فرازِ مرزی بلند
از پرده‌های ماه در کشاکشِ آب
تا زایشِ دوبارۀ خورشید
وَ از خونِ سبزِ مسافر
تا خاکِ سرخِ عشق
با مشعلِ سپیدِ شعر