🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب بو

(ثبت: 253017) آبان 26, 1401 
شب بو

 

هر دهانی که بگوید از تو ، شب بو می دهد
بو کنید تا که ببینید بوی شب بو می دهد

واژه ها در شعر ها وصف تو را کردند ولی
شاعری شرحی از آن چشمان و ابرو می دهد

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
دی ماه 97

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 26, 1401

    واژه ها در شعر ها وصف تو را کردند ولی
    شاعری شرحی از آن چشمان و ابرو می دهد

    سلام و درود

    بسیار زیبا و هنرمندانه

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

  2. زهرا آهن

    آبان 26, 1401

    درود بر شما

    چشمه ذوقتان جوشان

    پاینده و پیروز باشید🌷🌺

  3. جواد مهدی پور

    آبان 26, 1401

    درود بر شما جناب شرعی عزیز

    از اشعار با احساس پاکتان لذت می برم

    عالی می سرایید

    سر بلند باشید به مهر

    💐🌿🙏👏👏👏👏🌹❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا