🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شیخ صنعان

(ثبت: 251163) شهریور 26, 1401 
شیخ صنعان

 

منم آن عاشق سر پیری
شده محکوم به حَبس تَعزیری

جرمم این است که دل به او دادم
این دم آخر و سر پیری

دیدن روی مهوشی زیبا
دلبری کرده ، نیست تقصیری

دست من نبود و چشمم دید
دل سپردم به دست تقدیری

شیخ صنعان منم که دل بستن
قسمتش کرده شرم و تحقیری

هر چه زین پس شود حلالت باد
دلِ شبگردِ مستِ زنجیری

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
آذر ماه ۹۹

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    شهریور 26, 1401

    🌻🌺🏵️🌻🌺🏵️🌻

  2. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 26, 1401

    جناب شرعی درود بر شما
    زیبا سروده اید
    🌺🌺🌺🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا