🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قصه ی عشق

(ثبت: 252304) آبان 2, 1401 

 

به بهانه ی تولد تو بیا در بغلم
تا که تقدیم تو سازم غزلی ای غزلم

تو خودت شعر روانی به لب شاعر پیر
وصف روی تو غزل نیست برایم عسلم

هوس داشتند موج زند در دل من
عطش داشتند می کِشَد هر شب بغلم

مادرم کرده دعا بلکه اجابت بشود
وصل تو ماه جبین تا نرسیده اجلم

قصه ی عشق من و توست به لبها جاری
مثل شیرینی و فرهاد تو اندر مثلم

منم آن شاعر شبگرد که دل داده به تو
عاشق و شیفته ات از دم صبح ازلم

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
آبان ۹۹

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 2, 1401

    قصه ی عشق من و توست به لبها جاری
    مثل شیرینی و فرهاد تو اندر مثلم

    منم آن شاعر شبگرد که دل داده به تو
    عاشق و شیفته ات از دم صبح ازلم

    درودها

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  2. نسرین حسینی

    آبان 2, 1401

    منم آن شاعر شبگرد که دل داده به تو
    عاشق و شیفته ات از دم صبح ازلم

    درودها برشما جناب شبگرد ارجمند
    قلمتون نویسا ❤️❤️🌺🌺

    • گل بانوی سرزمینم
      ادیب فرزانه
      سپاس از مهر شما
      سپاس .

      • هوس داشتنت موج زند در دل من
        عطش داشتنت می کِشَد هر شب بغلم
        درودها جناب شرعی بسیار زیبا و پر احساس سروده اید ارجمند.
        در بیت سوم اشتباه تایپی رخ داده است که جسارتا اصلاح شد.
        🥀💙💙💙🥀

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا