🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 «لَسْتُ أَهْلاً لَهُ نَشَرْتًه»

(ثبت: 258130) فروردین 18, 1402 
«لَسْتُ أَهْلاً لَهُ نَشَرْتًه»

 

«کیفِ» من را نکردی ار گَه «کَم»
عهدِ من با تو هست مستحکم

بوده آیا ثنایِ نیکوئیک
«لَسْتُ أَهْلاً لَهُ نَشَرْتًه» کَم؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 18, 1402

    سلام استاد

    بسیار زیبا و عالی ست

    در پناه خدا 🌱🌹🌹👌👌👌👌👌🌹🌹🌱

  2. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 18, 1402

    استاد ارجمند
    جناب ابراهیم حاج محمدی ارجمند
    درود بر شما
    🙏💐🙏💐🙏💐🌿🍃