🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من سفیرِ لاله های پَرپَرم

(ثبت: 721) بهمن 14, 1394 

من سفیرِ لاله های  پَرپَرم

آی آدم ها…، محبت میخرم

عشقِ جامد نیستم ، سیاله ام

تشنه یک جرعه ی عشق ترم

آی آدم ها مرا باور کنید

کز دیارِ قصه های باورم

کودکی در تشنه گاهِ بوسه هاست

من ورا تا نهر بوسه می برم

سُفته ام دُرهای زیبای دَری

روزگاری چون به کارِ گوهرم

آنچنان مستم که با هر قطره اشک

باده می رقصد درونِ ساغرم

دلبرم می گفت طارق بی دلی

شکرِ ایزد، نازِ شستِ دلبرم

خوزستان – تنگه چزابه 1361