🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مژده

(ثبت: 267100) دی 27, 1402 

 

مرغک دل به طواف گل باغ آمده امشب
پر پروانه پی شعله ی داغ آمده امشب

نغمه ی شور و شعف می رسد از طَرفِ گلستان
باغبات مژده بده لاله به باغ آمده امشب

مژده ی وصل بده چشم به رَه منتظرم را
که مرا روشنی چشم و چراغ آمده امشب

پیرم و میل جوانی به دل دلشده دارم
یاد آن عهد شبابم به سراغ آمده امشب

به تماشای رُخِ همچو مَهَش عاشق شبگرد
ز آن همه غصه و اندوه به فراغ آمده امشب

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 27, 1402

    نغمه ی شور و شعف می رسد از طَرفِ گلستان
    باغبان مژده بده لاله به باغ آمده امشب

    سلام و درود بر شبگرد عزیز

    اول به ذهنم رسید بجای فراغ از فراق سود برد بعد دیدم معنی فراغ کنار کشیدن و آسوده شدن می باشد و زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • استاد ارجمند و ادیبم
      سپاس از این همه دقت نظر و نکته سنجی شما
      سپاس از بذل محبت شما
      مهرتان ماندگار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا