🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هنگامه

(ثبت: 256733) اسفند 14, 1401 
هنگامه

 

غزل با نامت آغازی دگر داشت
شکوهی دیگر و رازی دگر داشت

سیه مستان چشم فتنه کوشت
نگاه دل براندازی دگر داشت

لبت با بوسه ای احیاگر دل
مسیحا گونه اعجازی دگر داشت

نمک پرورده ی خوان لب تو
نشان از دست و دلبازی دگر داشت

خیال سرکش آتش پَرِ من
در آغوش تو پروازی دگر داشت

نهال قامتتت در بوسه باران
نثار دل گل نازی دگر داشت

هوس با نغمه های دلکش عشق
به احساس من ابرازی دگر داشت

بزن در پرده چنگ امشب که در گوش
سروش عشق ، آوازی دگر داشت

شهید تیر مژگان تو شاهد
که این هنگامه جانبازی دگر داشت.

 

 

 

 

نظرها 15 
  1. مهدی سیدحسینی

    اسفند 14, 1401

    درود استاد
    با آرزوی سلامتی و توفیق الهی 🌹🌹

  2. فاضله هاشمی

    اسفند 14, 1401

    غزل
    دیگر شعر نیست
    مادر سپید هاست
    قافیه
    سماق خوب می مکد
    ببخشید نیما جان
    سرو فرتوت شده
    پای در دام نمی‌گذارد
    من ردیف میشوم
    با سپید ها
    فاضله هاشمی غزل

  3. طارق خراسانی

    اسفند 14, 1401

    سلام حضرت استاد گرانمهر

    غزل زیبایی ست و دلبر

    لذت بردم

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌👌🌱

  4. عظیمه ایرانپور

    اسفند 14, 1401

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌺

  5. غلامحسین جمعی

    اسفند 14, 1401

    درودو سپاس بر استاد بزرگوارو فرهیخته و با ذوقم جناب کاشانی

    دست و دل و لب هر سه مریزاد عزیزا

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    • درود و عرض ادب و ارادت جناب جمعی عزیز و فرزانه.از حسن نظر بلندتان سپاسگزار و دعاگویم.

  6. استاد ارجمندم
    ادیب فرهیخته
    شعری ناب بود و دل انگیز
    خاطرم شاد شد
    لذت بردم
    سپاس

  7. درود وعرض ارادت جناب شرعی (شبگرد) عزیز وکرامند.از حسن عنایت تان سپاسگزارم.

  8. علی معصومی

    اسفند 15, 1401

    به بادم داد و آتش زد به بجانم
    امان از چشم تو…نازی دگر داشت

    نمی دانم، ولی حال و هوایت
    سری دیوانه و فازی دگر داشت
    ♡♡♡♡
    درودهای بیکران
    جناب استاد خوش عمل کاشانی نازنین
    بسیار زیبا سروده اید
    ♡♡♡

  9. استاد معصومی عزیز و فرزانه….درود و عرض ارادت.از حسن توجه تان بسیار تا بسیار سپاسگزارم.

  10. صفا یغمایی

    اسفند 15, 1401

    هزاران درودبراستادفاضل حضرت خوش عمل کاشانی عزیز.
    عالی و لذت بخش.
    آفتاب عمرتان همیشه تابان.
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا