🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کسی که حال دلم خوب کرد ….

(ثبت: 256938) اسفند 18, 1401 
کسی که حال دلم خوب کرد ….

 

غمی که بــــا دل مــــن در نبـــرد آمده است
به همنـــــوایــــی انـــدوه و درد آمده است

به پشتگرمی حسن تــــو اعتمـــادم نیست
که عشـــق را خبـــر از فصل سرد آمده است

به خــــون دل نتوانم نــوشــــت شرح فراق
که ســـرنــــوشــت مــرا مرگ زرد آمده است

مرا به سیـــــر مسیـــر وفــــا مخوان که بلا
همــــاره همسفـــر رهنــــورد آمده است

نصیبه ای به جهــان غیــــر نامرادی نیست
به ورطه ای که درآن خسته مردآمده است

ز دوست خاطره ای خوش مرا به یاد نماند
به شهـر خاطـــر من ریـــزگــرد آمده است

خوشا کسی که به میدان جنگ با غم یار
بریده از همـــه پیوند و فـــــرد آمده است

به یاد روی تـــو بودم که عشــــق داد نوید
کسی که حـال دلم خــوب کرد آمده است.

 

 

 

 

نظرها 20 
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 18, 1401

    سلام و درود
    زیبا سروده اید.
    خداوند، یار و نگهدارتان

  2. مهدی سیدحسینی

    اسفند 18, 1401

    درود استاد
    با آرزوی سلامتی و توفیق الهی در پناه حضرت حق 🌹🌹

  3. طارق خراسانی

    اسفند 18, 1401

    مرا به سیر مسیر وفا مخوان که بلا
    هماره همسفر رهنورد آمده است

    نصیبه ای به جهان غیر نامرادی نیست
    به ورطه ای که درآن خسته مردآمده است

    سلام و صبح عالی به خیر و شادی باد

    درودها استاد عالی ست

    در پناه خدا شاد زی 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  4. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 18, 1401

    بیاد روی تو بودم که عشق داد نوید
    کسی که حال ِ دلم خوب کرد آمده است
    احسنت استاد ارجمند قلمتان گلباران
    👏👏🌺👏🌺

  5. استاد ارجمندم
    ادیب فرزانه
    بسیار زیبا بود و دلنشین
    مثل همیشه زیبا سرودید
    پاینده باشید به مهر

    • جناب شرعی (شبگرد) را درودها…..سایه تان مستدام و ایامتان به کام و توسن تیزپای بخت رامتان باد.

  6. مسعود آزادبخت

    اسفند 18, 1401

    سلام و احترام جناب خوش عمل کاشانی
    سروده زیبایی بود
    درود بر شما
    سبز باشید و ماندگار
    🌷🌹🌹🌹

  7. صفا یغمایی

    اسفند 18, 1401

    درودها حضرت استاد
    واقعا عالی و فاخر .
    لذت بردم جناب آقای خوش عمل کاشانی بزرگوار.
    موفق و سربلندباشید.
    🌺🌺🌺

  8. علی معصومی

    اسفند 18, 1401

    قمار زندگی از تخت و بخت اگر کم بود
    دوباره این شش و بش روی نرد امده است

    مرا به معدن چشمان خود ببر ای دوست
    دلی به چیدن آن لاجورد امده است
    ♤♤♤♤
    درودها بر شما
    حضرت استاد
    ♡♡♡♡
    🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃
    در پناه خدا

    • درود وعرض ارادت حضرت استاد معصومی فرهیخته ومفضال.طبع غرّایتان شکوفاتر و کلک عبیرآمیزتان نویساتر باد.

  9. نسرین حسینی

    اسفند 18, 1401

    مرا به سیـــــر مسیـــر وفــــا مخوان که بلا
    همــــاره همسفـــر رهنــــورد آمده است

    درودها برشما استاد ارجمندم بسیار زیبا و دلنشین بود

    قلمتون ماندگار وسایتون مستدام 🌺🍃🌺💚💚

  10. غلامحسین جمعی

    اسفند 18, 1401

    مرا به سیـــــر مسیـــر وفــــا مخوان که بلا
    همــــاره همسفـــر رهنــــورد آمده است
    درود و سپاس استاد دستمریزاد
    زیبا و فاخر و دوست داشتی و هنرمندانه است
    🙏🙏🙏🙏🙏

  11. درود وعرض ارادت و سپاسگزاری…..🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا