🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کیمیا دو

(ثبت: 262539) مرداد 11, 1402 

 

از خود فراموشم ولی یاد تو هستم
شیرین من باشی که فرهاد تو هستم

آهوی بخت من اسیرم کرده عشقت
صیدم نکن جانا که صیاد تو هستم

از کیمیای عشق تو جانم جوان شد
ای کیمیا در عشق ، استاد تو هستم

شیرین لب شیرین دهن ، از من چه گیری
شیرینی ات را ، من که قناد تو هستم

جور و جفا بر عاشقان کردی و گفتم
من کشته ی این ظلم و بیداد تو هستم

ای نو عروس باغ زیبای جوانی
در خواب می دیدم که داماد تو هستم

بگشا لب و شبگرد عاشق را مرنجان
حرفی بزن با من که در یاد تو هستم

 

 

 

نظرها
  1. .مینا .تمدن خواه

    مرداد 11, 1402

    درود بر شما
    👌🌹

  2. مهرداد مانا

    مرداد 11, 1402

    این بیت بیش از حد صمیمانه و بی تکلف و دوست داشتنی بود :

    ای نو عروس باغ زیبای جوانی
    در خواب می دیدم که داماد تو هستم

    • مهرداد عزیز
      شاعر ارجمند
      سپاس بی حد و نهایت از اینکه خواننده ی شعرم هستی
      این روزها خیلی به لحاظ کاری سرم شلوغ است و کمتر می توانم به سایت سر بزنم
      امیدوارم حالت بهتر از گذشته و رفع کسالت شده باشد
      دل نگرانت بودم ولی پیام های پر مهرت موجب دلگرمی است
      شاد باش و دیر زی

  3. محمدعلی رضاپور

    مرداد 11, 1402

    سلام و درود و خدا قوت

    • شاعر ارجمند
      دوست خوب
      سپاس که خواننده ی شعرم بودی
      دوست دار قلم سبزت هستم
      پاینده باشی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا