🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کیمیا سی ( سوگند)

(ثبت: 264518) مهر 18, 1402 

 

فراموشت نکردم گر چه دور از من شدی چندی
خوشم وقتی که می بینم درون عکس می خندی

سراغت را گرفتم از شب و باران و باد و گل
هر آنجایی که پنهان می شدی زیبا به ترفندی

غم دوری تو می کاهد از جان من عاشق
از آن روزی که قلبم را ز عشق خویش آکندی

نمی دانم مرا دیدی در این زندان تنهایی ؟
اگر آری ، چرا شیرین تر از جان چشم می بندی ؟

تویی آن ترک شیرازی ، به دست آور دل ما را
به خال هندویت بخشم ، بخارا و سمرقندی

به جان کیمیا گفتم : به جان کیمیا گفتن
برای عاشق شبگرد همیشه بوده سوگندی

 

 

 

نظرها 16 
  1. مهرداد مانا

    مهر 18, 1402

    آقا ما کشته مرده ی بحر هزج مثمن صحیح و سالم شماییم 😘😅

    • سلام و درود مهرداد جان عزیز
      سپاس از این همه مهر
      بدون شک این مهم حاصل راهنمایی های شما و سایر اساتیدم بخصوص جناب حجت است .
      دست بوس شما هستم
      سپاس

  2. سیامک عشقعلی

    مهر 18, 1402

    درود بر شما جناب شرعی عزیز
    زیبا و دلنشین بود آقا 🌹🌹🌹🌹🌹🌹👌👌👌👌👌💕

  3. زیبا و عالی / درود بر شما گرامی🌹🌹🌹🌹🌹

  4. فاضله هاشمی

    مهر 18, 1402

    بسیار زیبا سرودید

  5. یاسر رشیدپور

    مهر 18, 1402

    درود و عرض ادب
    بسیار عالی و دلچسب  بود جناب شرعی گرامی ، سپاس فراوان نثارتان
    مانا باشید
    🌹🌹🌷🌷🌺🌸🌸🌹🌹🌺🌺🌺

  6. طارق خراسانی

    مهر 18, 1402

    سلام و درود

    سراغت را گرفتم از شب و باران و باد و گل
    هر آنجایی که پنهان می شدی زیبا به ترفندی

    👏👏👏👏👏👏👏
    آفرین
    شاه بیت است و لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

    • استاد بزرگوارم
      بابا طارق نازنینم
      مشق عشق بود در مکتب شما
      به مهر خواندید
      سپاس از بذل محبت شما
      سپاس

  7. نسرین حسینی

    مهر 19, 1402

    سراغت را گرفتم از شب و باران و باد و گل
    هر آنجایی که پنهان می شدی زیبا به ترفندی
    درودها برشما جناب شبگرد عزیز وارجمند بسیار. زیبا بود
    قلمتون مانا 👏👏🌺🌺🌺❤️❤️

    منم آن ترک شیرازی که بخشیدی بخارا را
    امان از عشق تو حافظ که برده دین ودنیا را
    بداهه تقدیم با مهر🌺🌺🙏🏿

    • مهر بانوی سرزمینم
      شاعر ارجمند
      هنوز لذت خواندن به دلیلی در دلم هست . واقعا شاهکار بود بانو .
      این غزل کجا و آن کجا
      زیره به کرمان آورده ام
      شما زیبا خواندید و بذل محبت کردید .
      از بیت تقدیمی شما هم بی نهایت تشکر می کنم . لایق این همه محبت نبوده و نیستم .

      مهرتان ماندگار

  8. معین حجت

    مهر 19, 1402

    درود جناب شرعی بسیار عالی …
    دستمریزاد …
    اگر سعی کنید از تکرار چندین باره‌ی بعضی کلمات مثل ( جان ) پرهیز کنید بهتر خواهد بود، بکوشید از مترادف ها و معادل های مناسب استفاده کنید …👏👏👏🌺🌺🌺

    • استاد بزرگوارم
      ادیب فرزانه
      از پیام پر مهرتان به خود می بالم . باور بفرمایید ماحصل بزرگواری و آموزش های حضرتعالی است .
      دستتان را می بوسم
      سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا