🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گوشواره

(ثبت: 253858) آذر 24, 1401 
گوشواره

 

بُکُن گیلاس ها را پیش من گوشواره ی گوشَت
بده آرامش این جان مرا امشب در آغوشت

پریشانم مَکُن چون تار زُلف رفته بر بادت
بده آرامشم چون زُلف لَختِ خُفته بر دوشت

بِبوس لب های من را تا سُکوت ساری جانت
بریزد بر لبم از آن لبان گرم و خاموشت

چنان شو خیره در چشمان گَشته خیره بر چَشمت
که دیگر سر نَگَردانم از آن چشمان مَدهوشت

لبم را لب به لب لبریز کُن از جام لبهایت
که خواب از چَشم شبگردم بَرَد لب های مِی نوشت

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
تیر ماه 97

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 24, 1401

    سلام حضرت شبگرد
    شاعر توانای پاک

    عجب عاشقانه ی زیبایی
    فکر می کنم اول تصویر را دیده سپس این غزل زیبا را سروده ای
    لذت بردم

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👌❤️🌿

    • با عرض ادب و احترام
      خدمت سرور گرامی
      استاد ارجمند
      پیام های پر از مهرتان را روی چشم می گذارم و بارها می خوانم
      سپاس از شما
      سپاس

  2. جواد مهدی پور

    آذر 24, 1401

    سلام و احترام

    زیباست

    عالی سرودید جناب شرعی عزیز

    لذت بردم از شعر قشنگتان

    زنده باشید به مهر

    💐🍃🙏👏👏👏👏🌹

    • استاد بزرگوارم
      پیام های پر احساس شما موجب شادی قلبم گردید .
      همیشه شرمسار محبت های شما بوده و هستم .
      سپاس از این همه مهر
      سپاس از این همه محبت

  3. طلعت خیاط پیشه

    آذر 24, 1401

    جناب شرعی ارجمند
    عاشقانه ای زیبا سروده اید
    درود بر شما
    🙏🙏🙏🌺🌺🌺

    • استاد ارجمند
      ادیب فرزانه
      ماه بانوی سرزمینم
      سیاه مشقی بود از درس های محبت شما
      سپاسگزارم
      سایه ی مهرتان بی زوال

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا