🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 🔥 در آتش 🔥

(ثبت: 250780) شهریور 14, 1401 
🔥 در آتش 🔥

 

تنم در کوره ی تب ، بر سر آتش
چه می خواهد ز جانم دیگر آتش

به صحرایی که جز خار و خسش نیست
کُنار پیر را مانم در آتش

ز پا افتاده شمعی شعله پوشم
که در هر بزم دارد بستر آتش

به بزمم شعله ی جوّاله کآنجاست
به روز و شب مرا بال و پر آتش

ره میخانه ای جویم که آن جا
شرابش را نباشد ساغر آتش

به رؤیا می توانم یار گل بود
نگنجد گر مرا در باور آتش

قد افرازم چو ققنوس جوانی
اگر سوزد شود خاکستر آتش.

 

🔥🔥🔥🔥

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. علی معصومی

    شهریور 14, 1401

    درودها بر شما
    جناب استاد خوش عمل کاشانی نازنین
    بسیار زیبا و روان و فاخر سروده اید
    قلم خوش خرامتان رقصان
    ذوق سرشارتان شکوفاتر
    🔷️🔷️🔷️
    ز پا افتاده شمعی شعله پوشم
    که در هر بزم دارد “بر سر” آتش
    🌿🌹🌿🌹🌿🌹
    چنان در سینه می سوزد دلم که
    گرفت از آه سوزان پیکر آتش
    زبانم خشک و چشمم خیس باران
    چه می سوزاندم خشک و تر آتش
    خوشا چابکسوار عرصه عشق
    که می گیرد میان سنگر آتش
    من از کیهان ندانستم به جر این
    که می چرخد به حول محور اتش
    بداهه
    ♡♡♡♡
    🔷️🔹️

  2. عظیمه ایرانپور

    شهریور 14, 1401

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌷

  3. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 14, 1401

    درود استاد ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید
    👏👏👏🌺🌺🌺🌿

  4. حسن نبی

    شهریور 14, 1401

    درود و ارادت استاد
    همچون همیشه عالی زنده باشید و تن درست

  5. مدینه ترکاشوند

    شهریور 14, 1401

    درودها استاد زیبا قلم
    بسیار عااالی دستمریزاد

  6. طارق خراسانی

    شهریور 15, 1401

    به بزمم شعله ی جوّاله کآنجاست
    به روز و شب مرا بال و پر آتش

    ره میخانه ای جویم که آن جا
    شرابش را نباشد ساغر آتش

    سلام و هزاران درود بر استاد بزرگمهر و عزیزم

    مانند همیشه نفیسه ای زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  7. سیاوش آزاد

    شهریور 15, 1401

    سلام طیب الله
    موفق باشید
    سُبْحَانَكَ يَا اللَّهُ تَعَالَيْتَ يَا رَحْمَانُ أَجِرْنَا مِنَ النَّارِ يَا مُجِيرُ

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا