🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار صدیقه محمدجانی

هوالمحبوب

ماشۀ حیات را کشید؛

خوانش: 519

سپاس: 8

هوالمحبوب

لبخند می زد عشق،

خوانش: 889

سپاس: 7

تعداد نظر: 6

هوالمحبوب 

این ماهی کوچک، 

خوانش: 828

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

هوالمحبوب

هر چند به چهره رنگ خاکستر داشت 

رباعی

خوانش: 1489

سپاس: 9

تعداد نظر: 20

تعداد نقد: 2