🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار هادی جمالی حقیقی

بین تاریک و روشنی مانده

آسمان را کسی نمیفهمد

چهارپاره

خوانش: 232

سپاس: 6

تعداد نظر: 7

از جهل و جنگ و زلزله و سیل و اختلاس

من عاصی ام! چگونه بگویم تو را سپاس؟!

سایر

خوانش: 208

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

خالی ام! مثل تنگ بی ماهی

مثل یک کودک سر راهی

چهارپاره

خوانش: 436

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

مثل یک آرزوی واهی بود

داستانی پر از فکاهی بود

خوانش: 234

سپاس: 5

تعداد نظر: 9

کز کرده ای یک گوشه و مبهوت میخندی

سرشار فریادی ولی مسکوت میخندی

خوانش: 268

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

مثل تهران و جمع اضدادیت

من اسیرم درون آزادیت

خوانش: 202

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

هی مست کن! به دور و برت اعتنا نکن

خوانش: 203

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

میخواهمت هنوز شبیه گذشته ها

خوانش: 214

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

آخرین بار هم آنروز سلامش کردم

قصه ای بود که من خوب تمامش کردم

خوانش: 210

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

وقتی دلم گرفته و جاری نمیشود

حتی نهیب صاعقه کاری نمیشود

رباعی

خوانش: 383

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

هادی جمالی حقیقی

شوق تو

هادی جمالی حقیقی 20 اردیبهشت 1398

مینای محبت دروغی ت شکست

ابراز علاقه های دوغی ت شکست

رباعی

خوانش: 216

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

هادی جمالی حقیقی

روز تو

هادی جمالی حقیقی 12 اردیبهشت 1398

امروز روز توست،هوا صاف و ساده است

مثل دلم که پای دلت ایستاده است

رباعی

خوانش: 211

سپاس: 5

تعداد نظر: 4