🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بخش ۳۸ – سال از ماهیت نطق و بیان : چه بحر است آنکه نطقش ساحل آمد

(ثبت: 169506)

چه بحر است آنکه نطقش ساحل آمد

ز قعر او چه گوهر حاصل آمد

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا