🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

در چشم نگاه داشتن گوید قالَ النّبی علیه‌السّلام: النّظر سهم منِ سهامِ الشیطان

(ثبت: 169058)

آنچه بر تن قبول بر جان رد

وانچه بر پای نیک بر سر بد

منگر اندر بتان که آخر کار

نگرستن گرستن آرد بار

اوّل آن یک نظر نماید خرد

پس از آن لاشه جست و رشته ببرد

تخم عشق آن دوم نظر باشد

پس از آن رشک و اشک تر باشد

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا