🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

رباعی شمارهٔ ۱۵۸۹ : هان ای تن خاکی سخن از خاک مگو

(ثبت: 201282)

هان ای تن خاکی سخن از خاک مگو

جز قصهٔ آن آینهٔ پاک مگو

از خالق افلاک درونت صفتی است

جز از صفت خالق افلاک مگو

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا