🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

رباعی شمارهٔ ۱۷۸۹ : در باغ درآب با گل اگر خار نه‌ای

(ثبت: 201680)

در باغ درآب با گل اگر خار نه‌ای

پیش آر موافقت گر اغیار نه‌ای

چون زهر مدار روی اگر مار نه‌ای

این نقش بخوان چو نقش دیوار نه‌ای

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا