🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

شمارهٔ ۲۵۵ : کی دل دیوانه من رام آهو می شود؟

(ثبت: 179077)

کی دل دیوانه من رام آهو می شود؟

صحبت من قال از چشم سخنگو می شود

سرفرو نارد به اسباب دو عالم همتش

از دل هر کس که تیر او ترازو می شود

سیرت بد، صورت نیکو نمی گیرد به خود

خشم چون صورت پذیرد چین ابرو می شود

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا