🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آتشنشان

(ثبت: 3174) بهمن 2, 1395 
آتشنشان

هوالمحبوب

⚫️ فاجعۀ غمبار پلاسکو و شهادت جمعی از آتشنشانان قهرمان، تسلیت باد.

معلوم نشد که دفعه ی چندم بود 
در شعله ی عاشقی نشانش گم بود

 دلسوخته ی “اهل حرم ” بود ولی
 با جان و دلش “مدافع مردم” بود

***

از قله ی آوار و آتش پر زد و رفت؛ 
“مرد نجات” این و آن بود ؛
بابای من آتشنشان بود.

نسیم محمدجانی

30 دی 95