🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرامش

(ثبت: 258556) فروردین 28, 1402 

 

امشب رها شد از قفس شعرتر من
تا خواند یار نازنینم دفتر من

هر واژه وصف روی او می کرد و دیدم
امشب رها شد از قفس شعر تر من

آواز ها سر داده ام در کوی دلبر
شاید به بام آید دمی مَه پیکر من

دامن ز دستم وامگیر که آرامشش را
بر شانه هایت جستجو کرده سر من

 

محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. طارق خراسانی

    فروردین 28, 1402

    سلام و درود

    بسیار عالی

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌👌🌱

    • محمد رضا شرعی ( شبگرد )

      اردیبهشت 4, 1402

      استاد ادیب و ارجمندم
      شاعر فرهیخته
      چون گذشته به مهر خواندید
      مهرتان ماندگار

  2. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 28, 1402

    درود جناب شرعی ارجمند
    پاینده باشید در پناه خدا
    🙏💐🙏💐🌿🍃

    • محمد رضا شرعی ( شبگرد )

      اردیبهشت 4, 1402

      مهر بانوی سرزمینم
      استاد گرانقدرم
      بذل محبت کردید و شرمسارم نمودید
      دست بوس شما هستم
      سپاس

  3. برهان جاوید

    فروردین 28, 1402

    درود
    بسیار زیبا و دلنشین
    دامن ز دستم وامگیر آرامشش را
    بر شانه هایت جستجو کرده سر من
    پاینده باشید
    🌹🌹🌹

  4. محمدحسین پژوهنده

    فروردین 28, 1402

    گرچه کوتاه است اما شعر پخته ای است 🙏

  5. غلامحسین جمعی

    فروردین 29, 1402

    درودو سپاس بر عزیز بزرگوارم جناب ” شبگرد”
    کاش در بیت دوم مصرع زیر را تغییر میدادید گرچه
    خیلی از شاعران بخصوص بزرگان قدیم نیز در بیت دوم قافیه ها را تکرار میکردند ولی شعر خوبی است .
    در ضمن در قسمت چرخان قرار است مطلبی از این خرد انتشار یابد تحت عنوان
    ” آیا به هر قیمتی شده باید رباعی سرود؟” که همراه با طنز و نقد و تقطیع همراه است که بدینوسیله از آن عزیز دعوت میکنم حضور یابید
    پیشاپیش تشکرو قدردانی میکنم

    🙏🙏🙏🙏❤️❤️❤️🙏🙏🙏🙏

    • محمد رضا شرعی ( شبگرد )

      اردیبهشت 4, 1402

      استاد جمعی بزرگوار
      نور دو چشمم
      خوشحالم که تا حدودی مورد پسندتان واقع شده است
      شرمسارم که اینقدر به من محبت دارید
      درست بوس شما هستم
      سپاس

  6. علی زمان خانمحمدی

    اردیبهشت 4, 1402

    هزاران درودتان باد ارجمند و گرانمایه زنده و پاینده باشید

  7. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 4, 1402

    درود بر شما
    زیباست 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا