🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی‌قراری

(ثبت: 237723) فروردین 13, 1400 
بی‌قراری

 

می‌خواهم بخوابم
یاد تو
عاشقانه‌ای در من می‌زاید
قرارِ بعدی‌مان، بوسه‌هامان
زیر کدام آلاچیق باشد؟

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

نظرها
  1. سعید فلاحی

    فروردین 15, 1400

    درود و ادب

    بسیار زیبا

    لذت بردم

    مانا باشید و سرسبز

    👏👏👏👏

    • محمدرضا نعمت پور

      فروردین 16, 1400

      درود بر شما
      ممنونم ازنگاه و توجه هموارت
      شاد و سلامت باشی
      در پناه حق

  2. مهدی محمدی

    اردیبهشت 4, 1400

    سلام رفیق
    در حضور شما دوست خوبم جسارت است با این حال نکته ای به ذهنم رسید که احتمالا در این اثرتان از آن غفلت شده تا باز نظر خودتان چه باشد

    به نظر من در بیان شاعرانه، شاعر به جای اینکه بگوید قرار بعدیمان کجا باشد می گوید بوسه هامان زیر کدام الاچیق باشد
    یا می گوید
    قرار بعدی بوسه هایمان، زیر کدام آلاچیق باشد

    با این وجود عاشقانه قشنگی بود
    سپاسگزارم به خاطر اشتراک ‌‌شعر و شعور و اینکه با سعه ی صدر اشعار دوستت را می خوانی
    مهرت همیشگی خورشید درخشان

  3. فرخنده عابدینی

    اردیبهشت 29, 1400

    عاشقانه کوتاه و زیبایی است‌ .
    درودتان🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا