🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلواپسی

(ثبت: 256972) اسفند 15, 1401 

 

وقتی که پُر می شم از دلواپسی
می پیچی تو کوچه از راه می رسی

هنوز از سرما لُپات گُل گُلیه
هنوزم حرف زدنت هُل هُلیه

می گی زود باید بری دیرت شده
تاریکی بد جوری پا گیرت شده

باشه فردا دوباره قرارمون
زود بیا اینجا و منتظر بمون

دست من خالیه از دستای تو
تو میگی فردا میام حالا برو

به تو می گم که بذار نگات کنم
وقت رفتن دوباره صدات کنم

آخه من دوست ندارم رفتنت ُ
حتی به خدا سپردن تنت ُ

حالا تو رفتی من موندم و غم
توی کوچه خسته پرسه می زنم

کاش بدونی بی تو من چه بی کَسَم
هنوزم برای تو دلواپسم

 

محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 15 
  1. طارق خراسانی

    اسفند 15, 1401

    سلام

    ترانه بسیار زیبایی ست

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  2. محمدعلی رضاپور

    اسفند 15, 1401

    سلام و درود، خدا قوت

    • غلامحسین جمعی

      اسفند 15, 1401

      درودو سپاس بزرگوار چناب شرعی

      دستمریزاد ترانه قشنگی است

      🙏🙏🙏🙏🙏🙏

      • استاد ارجمندم
        ادیب فرزانه
        به مهر خواندید
        خوشحالم که مورد پسند طبع ظریف پسندتان واقع شده است .
        مهرتان ماندگار .

    • محمد علی جان رضا پور
      شاعر نازنین
      سپاس و درود

    • محمد علی جان رضاپور نازنین
      سلام و درود بر شما عزیز که مهرتان را دریغ نمی کنید
      سپاس

  3. مسعود آزادبخت

    اسفند 18, 1401

    سلام و احترام ادیب گرانقدر
    ترانه زیبایی بود و البته می توانست بهتر باشه
    اگر فقط دنبال ریتم نبوده باشید
    جسارتم را به بزرگی خودتان ببخشید
    🌹🌹🌹

    • ادیب فرهیخته
      جناب آراد بخت عزیزم
      سپاس از این همه لطف
      سپاس از دقت نظرتان
      خوشحال می شوم تغییرات مد نظرتان را برایم ارسال کنید
      بدون شک را راهنمایی های شما بهره ها خواهم جست
      مهرتان ماندگار

      • مسعود آزادبخت

        اسفند 22, 1401

        بنده حدی ندارم البته جسارت در حضور بزرگان نشود
        اومدن و رفتن و دلواپسی کلید واژه های ترانه ی شماست که بسیاری از ترانه سرایان به این موارد با کیفیت و کمیت های بالا و پایین پرداخته اند
        قصدم این نیست بخوام تمایزی بین ترانه ها انجام بدم بلکه هدف اینه که فکری به حال متن های تکراری بشه ،مفاهیم در ترانه باید سنگین باشه،محدودیت هایی که در پرداخت تاثیر گذاره رفع بشه
        بطور کلی موسیقی باید غنی بشه
        با احترام و پوزش مجدد
        سبز باشید و ماندگار

        🌷🌷🌷

  4. نسرین حسینی

    اسفند 18, 1401

    ترانه زیبایی بود
    درودها برشما جناب شبگرد عزیز
    قلمتون مانا 🍃🌺🍃🌺❤️❤️

    • مهر بانوی سرزمینم
      شاعر زیبایی ها و ظرافت ها
      به مهر خواندید و زیبا دیدید
      سپاس

  5. علی معصومی

    اسفند 18, 1401

    درودها بر شما
    حناب شبگرد نازتین
    ♡♡♡♡

    • استاد معصومی بزرگوار
      پیام پرمهرتان موجب مسرت و نشاط وافرم شد
      سایه ی مهرتان با دوام

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا