🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل غمگین من در زیر یک آوار میرقصد

(ثبت: 341) آذر 21, 1394 
دل غمگین من در زیر یک آوار میرقصد

دل غمگین من در زیر یک آوار می رقصد
نظير برگ زردي که , شده سر بار مي رقصد

میان رقصهایی بی هدف ,شبهای تنهایی
دلی که زخمها دارد به حالي زار می رقصد

توهم دارم اینکه عاشقت هستم و یا بودم
شبیه نئشه های اکس من بسیار می رقصد

رفیقان مست پاتیلن مفاعیلن مفاعیلن
یکی مثل مترسک روی یک دیوار می رقصد

شبیه بوسه آخر که طعمی از جدایی داشت
برای آخرین بارش چه بی انکار می رقصد

*به بادم دادی و رفتی ،شبيه عشق *اسکارلت
کتاب *مارگارت میچل ، سر بازار می رقصد

دلم را عاقبت بردي به تیر يک غزل اما
شبیه بچه آهو با پلنگی هار می رقصد

بیا با بوسه های داغ لبهای دروغینت
که عشق و عاشقی با طعنه ی دیدار می رقصد
******************************************
*رمان بر باد رفته شاهکار مارگارت میچل
*اسکارلت اوهارا : قهرمان اصلی داستان

******************************************
این غزل حاصل بداهه سرایی در فضای مجازی و در جمع اساتید عزیزم سروده شده البته بنده ردیف میخندد رو به میرقصد تغییر دادم
لازم میدانم از خانم دکتر لشکری, عزیزم دکتر رئوف نازنین و استاد کمال حسینیان گرامی تشکر کنم که این برنامه ها رو ترتیب میدن واقعا ممنونم
استاد حسینیان عزیز زحمت جمع آوری این بداهه رو کشیدند والا بر باد میرفت و اثری از آن باقی نمیماند.بسیار سپاسگزارم استاد عزیزم
و در نهایت استاد عزیزم جناب میرانی در ویرایش این غزل بسیار کمکم کردند .بخاطر زحمات و لطف بی دریغتان بسیار ممنونم