🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه‌گانی «حسِ بعد از خواندنِ شعرِ فروغ»

(ثبت: 3362) بهمن 24, 1395 
سه‌گانی «حسِ بعد از خواندنِ شعرِ فروغ»

هوالمحبوب 

 

مثل پیدا کردن یک جای پارک،
در خیابان شلوغ؛
حسِ بعد از خواندنِ شعرِ فروغ. 

***
صدیقه (نسیم) محمدجانی