🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ضریح ناپیدا

(ثبت: 3519) اسفند 11, 1395 
ضریح ناپیدا

هوالمحبوب

قفل دل ها چه ساده می شکند،

بر ضریحی که هست ناپیدا،

با نم اشک و ذکر یا زهرا (س)!

صدیقه (نسیم) محمدجانی

شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) تسلیت.⚘⚘⚘