🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزل تا غزل

(ثبت: 250417) شهریور 3, 1401 

 

تقدیم به همسر مهربانم ، افسانه رشیدیان علیشاهی
بابت سالها عاشقی

غزل تا غزل دوست دارم تو را
بدان از ازل دوست دارم تو را

بگیرم در آغوش و این را بدان
که من در بغل دوست دارم تو را

تو شَهد گلی ، غنچه و سنبلی
چو زنبور عسل ، دوست دارم تو را

ندیدم کسی مثل تو نازنین
بت بی بَدَل دوست دارم تو را

به مهر و محبت بگویم که من
چنین بی جَدَل دوست دارم تو را

چو حافظ ، چو سعدی ، چو شبگرد زار
غزل تا غزل دوست دارم تو را

محمد رضا شرعی
شبگرد
فروردین 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. فریبا نوری

    شهریور 3, 1401

    ندیدم کسی مثل تو نازنین
    بت بی بَدَل دوست دارم تو را

    درود جناب شبگرد گرانقدر
    عاشقانه خالصانه و زیبایی است.
    مبارک همسر ارجمندتان باشد

    🌷🌷🌷

  2. طارق خراسانی

    شهریور 3, 1401

    تو شَهد گلی ، غنچه و سنبلی
    عسل در عسل ، دوست دارم تو را

    سلام و درود

    غزل زیبا و خواندی و دلچسبی ست
    دوست عزیزم بدون هیچ شکی شما شاعر توانایی می باشید و آینده ساز شعر و ادب این سرزمین خواهید بود.
    من هم. مانند شما گاهی با عجله اشعارم را به نمایش می گذارم و دوستان می بینند و تذکرات خوب خودشان را ارایه می دهند.
    مصرع نخست بیت سوم نیاز به ویرایش داشت که حقیر انجانش دادم..

    در پناه خدا شاد زی 🌿❤️👏👏👏👏👏👌❤️🌿

    • استاد بزرگوار و ارجمند
      بنده نوازی های شما
      تذکرات نکته سنجانه ی شما
      موجب دلگرمی و دقت نظر بیشتر حقیر خواهد بود .
      لایق این همه محبت شما نسیتم
      باشد در سایه سار وجودتان بیشتر کسب فیض نمایم
      پاینده باشید .
      سپاس و سپاس بخاطر محبت هایتان .

  3. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 3, 1401

    احسنت بر شما واین احساس زیبا
    مبارک همسر گرامیتان باشد
    سالها در پناه عشق خدا شادکام باشید
    👏👏👏🙏🙏🙏🌺🌺🌺🌺🌿

    • بانو ، استاد
      ما پیش شما زیره به کرمان می بریم
      درس پس دادن ما خالی از اشکال نیست
      محتاج راهنمایی ها و نظرات ارشادی شما هستیم .
      پاینده باشید انشا الله

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا