🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فقر

(ثبت: 250367) مرداد 31, 1401 
فقر

تقدیم به تمام پدران سرزمینم که این روزها رنج بسیار می کشند .

هر چیز نداشتیم به یکباره گران شد
بیچاره پدر باز دوباره نگران شد

شد زردی رویش ز خوناب جگر سرخ
سیلی زمان قسمت خونین جگران شد

محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. زهرا آهن

    مرداد 31, 1401

    آه از رنجی که می‌کشیم…😔

  2. الیاس امیرحسنی

    مرداد 31, 1401

    سلام
    بسیار زیبا عمق درد را نشان دادید .🌺🌺🌺🌺

  3. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 31, 1401

    درود بر شما
    سیلی زمان قسمت خونین جگران شد
    🙏🙏🙏🙏🌹🌹

  4. مصراع های 1 و 3 لغزش وزن دارد.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا