🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 كليد دار نور…

(ثبت: 3376) بهمن 26, 1395 
كليد دار نور…

شب از كرانه هاى باختر ظهور مى كند
رسولِ آيه هاى شعرِ تر ظهور مى كند

خيال، در سياهىِ مسير، موج مى زند
سراب، رو به روى هر سفر ظهور مى كند

به محض اينكه محوِ راههاى باز مى شوى
هزار جور پيچ پرخطر ظهور مى كند

درخت مى شوى به اشتياقِ لمس آسمان
هواى بوسه در تن تبر ظهور مى كند

شبيه خواب، مى خزى به پلك كوچه باغها
همين كه گرم مى شوى، سحر ظهور مى كند!

كنار صخره هاى درد، زوزه مى كشد دلت
كجاست ماهِ مرهمت؟ مگر ظهور مى كند؟!

به لطف كهكشان چشمهاى شب نشين توست
ستاره چينِ غصه ها اگر ظهور مى كند

نفس ميان سينه ى سكوت حبس مى كنى
صداى گامهاى يك نفر ظهور مى كند

هميشه پشت شب ترين دقايقِ اسارتت
كليد دار نور، بى خبر ظهور مى كند

نظرها 11 
  1. مهران اسدپور

    بهمن 26, 1395

    درود بر شما …

  2. بیشتر از این شب ترین واسارت ؟؟؟؟؟ممنون احسنت

  3. علیرضا حکیم

    بهمن 27, 1395

    درود بانو

    غزلی شیرین بود

  4. طارق خراسانی

    بهمن 27, 1395

    سلام و درود بر بزرگ شاعر سرزمینم

    مانند همه ی آثارتان عالی ست

    در پناه خدا شاد زی

  5. نگار حسن زاده

    بهمن 27, 1395

    درود غزل بانوی عزیز

    مثل همیشه شاهکاری جذاب و دلنشین بود

    همیشه بر مدار موفقیت باشید ملکه بانو

  6. درود بر شما .

  7. سحر جهانی

    بهمن 28, 1395

    درودبرملکه ی شعرپاک

  8. جواد مهدی پور

    بهمن 28, 1395

    درود بر شما بانو آرامش گرانقدر

    ملکه ی شعر پاک ایران

    بسیار زیبا و دل انگیز کثل دیگر آثار قشنگتان

    مرحباااااااااا

    زنده باشید به مهر

  9. جلال پورسلیمانی

    بهمن 28, 1395

    نفس ميان سينه ى سكوت حبس مى كنى
    صداى گامهاى يك نفر ظهور مى كند

    بسیار عالی بود.درود بر شما شاعرهء گرامی

  10. سلام وعرض ارادت 

    بسیار بسیار زیبا سرودید

    لذت بردم بانو

    احسنت بر شما 

  11. Raad

    مهر 15, 1396

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا