🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مولود

(ثبت: 257303) اسفند 24, 1401 
مولود

 

مثل نوروز خوش و خوب بود ایامت
چرخش چرخ بماند گُلِ من بر کامت

دامنت سبز شد ای غنچه یِ بشکفنه یِ من
تو پری بودی و همراه تو شد پرهامت

دل رنجور مرا عکس مه نو خوش کرد
ماه رویش بدرخشد همه شب بر بامت

بعد از این باغِ بهشت زیر قدم های شماست
گفته بوده است رسول تا بدهم پیغامت

قدمش خیر و سلامت به سرای تو صنم
که چنین ماه وش است این پسر خوش نامت

دل شبگرد خوش از خاطره های خوشِ توست
مژده ای خوب به من دادی و این انعامت

 

*تقدیم به دوست و همکار خوب و نازنینم
خانم پریا حاجیان
برای تولد پسر گلش پرهام حکام

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 24, 1401

    سلام

    مبارک خانم حاجیان
    و درودها بر شما و طبع روانتان

    در این بیت
    بعد از این باغِ بهشت زیر قدم های شماست
    گفته بوده است رسول تا بدهم پیغامت

    بجای تا اگر واو بگذارید مصرع روانتر خواهد شد

    بعد از این باغِ بهشت زیر قدم های شماست
    گفته بوده است رسول و بدهم پیغامت

    در پناه خدا 🌱❤️🌹👌👌👌👌👌🌷❤️🌱

    • استاد بزرگوارم
      ادیب فرهیخته
      سپاس از بذل محبت شما
      سپاس از دقت نظرتان
      بیت مورد نظر را اصلاح خواهم کرد
      مهرتان ماندگار

  2. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 24, 1401

    درود بر شما
    مبارک خانم حاجیان ارجمند باشد
    🌹🌹🌹❤️❤️❤️🙏

  3. محمدعلی رضاپور

    اسفند 24, 1401

    سلام و درود و خدا قوت
    به به! چه خوب! همزمان با تولد برادر من،
    تولدشان مبارک

    • محمدعلی جان رضا پور عزیز
      شاعر دوست داشتنی
      به مهر خواندی
      سپاس از لطف شما
      سپاس

  4. درود بر شما و تبریک به همکار بزرگوارتان🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا