🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

تک‌بیت شمارهٔ ۵۰۷ : از می، خمار آن لب میگون ز دل نرفت

(ثبت: 170256)

از می، خمار آن لب میگون ز دل نرفت

داغ شراب را نتواند شراب شست

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا