🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

رباعی شمارهٔ ۱۵۹۴ : آنکس که ز دست شد بر او دست منه

(ثبت: 201292)

آنکس که ز دست شد بر او دست منه

از باده چو نیست شد تواش هست منه

زنجیر دریدن بر مردان سهل است

هر زنجیری بر شتر مست منه

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا