🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

رباعی شمارهٔ ۲۰۱ : نه خاک توام به آدمی کردهٔ عشق

(ثبت: 163388)

نه خاک توام به آدمی کردهٔ عشق

نه مرغ توام به دانه پروردهٔ عشق

پس بر چو منی پرده دری را مگزین

کآهنگ شناس نیست در پردهٔ عشق

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا