🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

شمارهٔ ۲۵۳ : دل سیاه ارباب غیرت را ز منت می شود

(ثبت: 179075)

دل سیاه ارباب غیرت را ز منت می شود

شمع ما خاموش از دست حمایت می شود

می شود شیطان پا بر جای دیگر بهر نفس

در جهان آفرینش هر چه عادت می شود

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا