🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

غزل شمارهٔ ۳۲۲۱ : الا حریم لیلی، علیکم سلامی

(ثبت: 198029)

الا حریم لیلی، علیکم سلامی

ادرتم علینا صفیةالمدام

فذا ربیع وصل و نوبة التلاقی

و نعمة احاطت جمیعة الانام

تداولوا کوسا واسکروا رؤسا

کذا بکون خقا ولیمة الکرام

فوصلکم مدید صلوا بلا انقطاع

و نزلکم مزید کلوا بلا غرام

فلا یهیم قلبی بظلمة اللیالی

ولا تعام عینی علت عن‌المنام

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا