🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

از قفس

(ثبت: 208568)

در مرزِ نگاهِ من
از هر سو
دیوارها
بلند

دیوارها
چون نومیدی
بلندست.

 

آیا درونِ هر دیوار
سعادتی هست
و سعادتمندی
و حسادتی؟ –
که چشم‌اندازها
از این‌گونه
مشبّک است،
و دیوارها و نگاه
در دوردست‌های نومیدی
دیدار می‌کنند،
و آسمان
زندانی‌ست
از بلور؟

 

۱۵ تیرِ ۱۳۴۴

 

 

 

 

 

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا